Content & campaigns.

Content is king, distribution is queen.

Zowel grote als kleine bedrijven zetten in op content marketing. Reden: het is dé bewezen manier om relevant te blijven in het digitale tijdperk. Maar wat is ‘content’ eigenlijk? Hoe bouw je een goede contentstrategie op? En wat zijn de laatste trends nu ook alweer?

Relevante content is essentieel in efficiënte communicatie. Doelgroepen zijn geïnteresseerd in teksten en beelden die een meerwaarde bieden. Ervaring leert dat veel bedrijven te weinig tijd hebben om hier werk van te maken. Daarom doen tal van klanten beroep op onze inhouse content managers om hun content te beheren en schrijven. Zo wordt communicatie via onder meer e-mail, social media en website nog rendabeler.

Blogs die je in een overzicht verspreidt via e-mailmarketing? Of liever video’s die je eerst op YouTube uploadt en/of livestreamt op Facebook? Welk format je ook verkiest: content productie heeft weinig zin als je niet nadenkt over de distributie ervan. D’Line Marketing geeft je graag advies, of neemt het allemaal voor eigen rekening. It’s up to you.

Content marketing is een blijvend en dynamisch proces. Dikwijls heeft het bijsturing en optimalisatie nodig. Precies daarom zorgen wij voor de nodige opvolging. Om een uitmuntende kwaliteit continu te garanderen.

Zowel grote als kleine bedrijven zetten in op content marketing. Reden: het is dé bewezen manier om relevant te blijven in het digitale tijdperk. Maar wat is ‘content’ eigenlijk? Hoe bouw je een goede contentstrategie op? En wat zijn de laatste trends nu ook alweer?

Relevante content is essentieel in efficiënte communicatie. Doelgroepen zijn geïnteresseerd in teksten en beelden die een meerwaarde bieden. Ervaring leert dat veel bedrijven te weinig tijd hebben om hier werk van te maken. Daarom doen tal van klanten beroep op onze inhouse content managers om hun content te beheren en schrijven. Zo wordt communicatie via onder meer e-mail, social media en website nog rendabeler.

Blogs die je in een overzicht verspreidt via e-mailmarketing? Of liever video’s die je eerst op YouTube uploadt en/of livestreamt op Facebook? Welk format je ook verkiest: content productie heeft weinig zin als je niet nadenkt over de distributie ervan. D’Line Marketing geeft je graag advies, of neemt het allemaal voor eigen rekening. It’s up to you.

Content marketing is een blijvend en dynamisch proces. Dikwijls heeft het bijsturing en optimalisatie nodig. Precies daarom zorgen wij voor de nodige opvolging. Om een uitmuntende kwaliteit continu te garanderen.

Content marketing

Vele bedrijven en merken vertellen vaak hetzelfde verhaal. Iedereen wil uniek en relevant zijn, maar er wordt ook steeds meer (dezelfde) content geproduceerd. Wij gaan op zoek naar het merkverhaal dat jou onderscheidt van de concurrentie en dat vertelt wat jouw business en brand zo speciaal maakt.

Creatieve campagnes

We bedenken verfrissende ideeën waarmee je als bedrijf het verschil kunt maken. Alles start met een opvallend communicatieconcept. De meest creatieve campagnes blijken ook steeds de meest efficiënte. Doelgroepen willen worden verrast, en daar is waar wij jou opnieuw bijstaan: vertrouw onze skills in het maken van creatieve campagnes en het verspreiden ervan op de juiste kanalen.

Content marketing

Vele bedrijven en merken vertellen vaak hetzelfde verhaal. Iedereen wil uniek en relevant zijn, maar er wordt ook steeds meer (dezelfde) content geproduceerd. Wij gaan op zoek naar het merkverhaal dat jou onderscheidt van de concurrentie en dat vertelt wat jouw business en brand zo speciaal maakt.

Creatieve campagnes

We bedenken verfrissende ideeën waarmee je als bedrijf het verschil kunt maken. Alles start met een opvallend communicatieconcept. De meest creatieve campagnes blijken ook steeds de meest efficiënte. Doelgroepen willen worden verrast, en daar is waar wij jou opnieuw bijstaan: vertrouw onze skills in het maken van creatieve campagnes en het verspreiden ervan op de juiste kanalen.

Now,  let’s create some digital goodness together.