Social media marketing.

Haal meer uit jouw sociale media.

Social media houdt meer in dan enkel een Facebook-pagina of een Instagram-account beheren. Het is een middel op zich om jouw doelgroep te bereiken met een boodschap, informatie over te brengen in verband met jouw producten en diensten, en om gebruik te maken van acties en promoties. Je kan zelfs actief luisteren naar jouw doelgroep en ontdekken wat hun verwachtingen zijn van jouw bedrijf en zijn producten.

Social media is onlosmakelijk verbonden met content marketing strategie. Het is één van de manieren om jouw content online te verspreiden. We vertrekken vanuit één samen beslist, concreet geheel en bekijken welke content we via welke kanalen kunnen verspreiden.

Je hebt al een Facebook-pagina? Een goed begin, maar je bent er nog niet! Wat met andere social media kanalen zoals Twitter, LinkedIn of zelfs Pinterest? En maak je van

je actieve kanalen ook optimaal gebruik? Waarschijnlijk niet volledig, en dat is zeker niet enkel een beginnersfout, want hoe je jouw social media kanalen inzet, hangt volledig af van jouw doelstellingen, je doelgroep én zelfs de gebruikte kanalen.

Social media verandert dagelijks, alleen al via trends en algoritmen. Als bedrijf is het dan ook enorm belangrijk dat je op de hoogte blijft van al die veranderingen. Af en toe een post plaatsen werkt al lang niet meer. Om gezien te worden op social media en vooral om interessant te worden beschouwd, is het noodzakelijk om regelmatig kwalitatieve berichten te plaatsen.

Daarom stellen wij met jou een kalender op, die duidelijk maakt wanneer jouw volgers leuke en nieuwe inhoud te zien krijgen.

Social media houdt meer in dan enkel een Facebook-pagina of een Instagram-account beheren. Het is een middel op zich om jouw doelgroep te bereiken met een boodschap, informatie over te brengen in verband met jouw producten en diensten, en om gebruik te maken van acties en promoties. Je kan zelfs actief luisteren naar jouw doelgroep en ontdekken wat hun verwachtingen zijn van jouw bedrijf en zijn producten.

Social media is onlosmakelijk verbonden met content marketing strategie. Het is één van de manieren om jouw content online te verspreiden. We vertrekken vanuit één samen beslist, concreet geheel en bekijken welke content we via welke kanalen kunnen verspreiden.

Je hebt al een Facebook-pagina? Een goed begin, maar je bent er nog niet! Wat met andere social media kanalen zoals Twitter, LinkedIn of zelfs Pinterest? En maak je van

je actieve kanalen ook optimaal gebruik? Waarschijnlijk niet volledig, en dat is zeker niet enkel een beginnersfout, want hoe je jouw social media kanalen inzet, hangt volledig af van jouw doelstellingen, je doelgroep én zelfs de gebruikte kanalen.

Social media verandert dagelijks, alleen al via trends en algoritmen. Als bedrijf is het dan ook enorm belangrijk dat je op de hoogte blijft van al die veranderingen. Af en toe een post plaatsen werkt al lang niet meer. Om gezien te worden op social media en vooral om interessant te worden beschouwd, is het noodzakelijk om regelmatig kwalitatieve berichten te plaatsen.

Daarom stellen wij met jou een kalender op, die duidelijk maakt wanneer jouw volgers leuke en nieuwe inhoud te zien krijgen.

Experimenteren met social advertising

Heb je nog niet zo veel volgers? Dan kan je op social media ook adverteren om jouw fanbase uit te breiden. Je kan een zeer specifieke doelgroep instellen, waardoor elke bestede euro voor advertising meteen de juiste mensen bereikt.

Toegegeven, social media marketing is een vak apart – zeker als je je onderdompelt in de wereld van Facebook (en neen, dit kanaal is nog lang niet passé). Het is ook specialistenwerk, en daar helpen wij jou al te graag mee.

Experimenteren met social advertising

Heb je nog niet zo veel volgers? Dan kan je op social media ook adverteren om jouw fanbase uit te breiden. Je kan een zeer specifieke doelgroep instellen, waardoor elke bestede euro voor advertising meteen de juiste mensen bereikt.

Toegegeven, social media marketing is een vak apart – zeker als je je onderdompelt in de wereld van Facebook (en neen, dit kanaal is nog lang niet passé). Het is ook specialistenwerk, en daar helpen wij jou al te graag mee.

Now,  let’s create some digital goodness together.